duminică, 23 octombrie 2011

Primele postari



Sa incepem cu primele 2 trei stiri idioate pe care leam gasit zilele astea.
"Dupa ce ne programase, Apocalipsa pentru data de 21 mai anul acesta, pastorul american Harold Camping a suferit si un accident vascular.Acum s-a intors.
El a incercat sa ne mai ofere o a noua data pentru sfarsitul lumii, aceasta avand sa aiba loc pe 21 octombrie 2011. Pastorul este ferm convins ca noua zi prezisa este si una corecta".
Eu am 13 ani si de cand m-am nascut eu au fost peste 5 apocalipse deci cred ca ma pot declara imun la ele deja si din cate am inteles asta a mai prezis odata si in 1994 si atunci a dat gresi.Acum a venit si 22 octombrie si lumea e tot aici si nici macar un fir de par din cap nu imi lipseste.Acum dupe 3 apocalipse prezise de "ciobanul" asta eu ii spun sa se aseze frumos in pat si sa isi astepta sfarsitul lui pe care la prezis si na doar el e stra-stra-stranepotul lui Nostradamus,probabil.As vrea sa vina asta in Romania dupa asta stim toti cum sar fii terminat totul cu el :Tiganii iar fii furat banii pe care ia facut pana acum,statul iar lua pensia,el ar disparea fara urma ca dupa aceea sa ajunga la OTV la D.D.D si peste 15 ani am afla ca s-a gasit un craniu in cimitirul Ghencea care s-ar putea sa fie al lui.

Nr2: "Crudu a dansat la bara in club in fata lui Capatos"
 Vai de capul meu da ce stire,da ce noutate nu imi vine sa cred ca Cruduta a dansat la bara doar toti stim ca ea e fata cuminte.Ce stire e asta e ca si cum ai spune ca Lady GaGa s-a taiat la vene, nimic nou,nimic anormal pentru ele .Imaginativa ca asta e stire importanta pentru un ziar nu dau nume mult mai importanta decat una in care ni se spune ca in curand ne putem trezi cu o bucata de satelit in cap.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu