miercuri, 23 noiembrie 2011


Afaceristul "Tecu" are apucaturi dubioase. Iubitul Ramonei Gabor se simte bine in rochie.


Mda genial nu am ce sa zic daca si cand face afaceri ...no comment.Adica cunosc si eu oameni care sunt sufletul petreceri un prieten de-al meu s-a luat la intrecere de dans cu un dansator turc in vacanta si ce a iesti...o mare panarama de faza.De revelion la petrecerile la care am fost oamenii s-au costumat in politisti sau in pompieri dar nici odata nu am vazut un barbat care sa se imbrace in rochie nici la cea mai nebuna petrecere.Deci exista doar 2 alternative ori domnul "Tecu" este cel mai nebun petrecaret si as vrea sa il am la fiecare aniversare,revelion sau alte evenimente ,ori chiar este o gaura in spitalul 9.....si mai este si o a treia varianta el este dafapt gay si asazisa relatie cu Ramona Gabor este doar o perdea ca noi sa nu vedem ca el defapt este amantul secret a lui Solcanu.Ce ati alege eu cred ca varianta 3 este ce-a corecta.Ma rog voi decideti eu va las .See you later.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu