marți, 6 decembrie 2011

Suspendarea presedintelui



Demersurile USL pentru supendarea presedintelui Basescu sunt aproape de final"

Adica da ma rog iar vor sa il suspende asta nu ii ofera decat o vacanta de cateva luni si domnului Basescu nimic mai mult.L-au mai suspendat odata la primul mandat si in timpul suspendasrii s-a plimbat cu familia prin toata tara.Adica chiar mi se pare aiura si asa nu o sa faca nimica USL decat o sa fure ceva in astea cate luni da dupa aceea gata se intoarce Basescu si un an jumate sau chiar 2 ani nu mai fura iar nimic.Si sincer mie Basescu mi se pare ca furat cel mai putin dupa revolutie ,pana la urma ceausescu a lasat tara pe plus fara datorii fara nimic ca na hai sa fim drepti si "Sa dam Cezarului ce e a Cezarului si lui Dumnezeu ce e a lui Dumnezeu" dupa aceea a venit Illiescu care a masacrat oameni pe strada si constantinescu de care nu am auzit prea multe ce e drept ,acum nu zic ca asta e mai bun ca altul da cand Base a luat tara era deja cu multe minusuri si a facut un lucru bun nea bagat in UE.In 2013 va iesi la alegeri PSD si probabil ca vom fii iar comunisti,da cred ca si ei stiu ca o sa castige alegerile ca na oameni uita usor trecutul si nu inteleg de ce vor supsendarea lui acum ce nu mai pot astepta  inca 2 ani fara sa fure??Ma rog sa vedem unde isi va petrece Base vacanta...
Acum ca am adus vorba si de alegeri eu sunt neutru nu vreau sa ma credeti ca tin cu PDL sau cu altcineva nu eu sunt de parere ca ar trebui sa boicotam alegerile si sa alegem noi pe un om din clasa muncitoare sa fie presedinte. Da ma rog fie ce o fi oricine ar iesi la alegeri nu o sa faca decat sa ne traga in jos pana cineva o sa aibe curajul sa zica "Fratilor ne-au furat destul acum este timpul sa schimbam ceva in tara"eu zic:"Hai sa ii scoatem pe toti in strada sa ii dezbracam sa poatre peste ei doar minciunile electorale si sa ii tragem la raspundere pentru rahatul in care ne-au bagat" nu sunteti deacord  cu mine?Oricum hai ca mi sa ars de politica pentru azi eu va salut sa aveti o noapte cat mai buna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu